FIRINDA ELMA TATLISI ( YULAFLI)

İlk post sendromunu atlatınca gerisi çorap söküğü gibi gelir diye düşünmüştüm ama ı-ıh! İkinci post da en az ilki kadar zorladı. Resmen kendim yazıyorum kendim okuyorum :)) 

İşteneve dönüş ( malum İstanbul trafiği ) yaklaşık 1,5 saatimi alır. Eve git üzerini değiştir.  Hooop evden pilatese git,.Ebru Şallı edasıyla üfle, karnını çek, topu inidir, top kaldır, eve gel, yemek ye derken saat akşamın körü olur. Bu sebeple ikinci postum, oldukça pratik, bir o kadar da hafif ve bu sebeple günün anlam ve önemine uygun bir tatlı tarifi olacak.

Bu tarif benim değil, kişisel spor eğitmeni Murat Bür'ün tarifidir; belirtmeden geçmeyeyim. kendisini instagramdan takip ediyorum ve paylaştığı öğünleri mutfağımda deniyorum. Murat Bür'ü takip şiddetle tavsiye edilir! İnstagram hesabı: muratbur82 ve resmi web sayfası:  http://muratbur.com

Bu arada ben yaptığı yemeyi yedirmeyi seven bir insanım. Yaptığımı nadiren yerim. Yesem de çok az yerim. Benim olayım ortaya güzel bir şeyler çıkarmak sanırım, karnımı doyurmak değil.

Buyrun tarife:

Kırmızı elma ( adedi isteğe bağlı)
Light yoğurt ( kalori derdi olmayanlar normal yoğurt tercih edebilir - 4 elma için 4 yemek kaşığı)
Siyah kuru üzüm,
ceviz içi
toz tarçın ( 4 elma için 2 tatlı kaşığı)
yulaf ezmesi ( 4 elma için 1 su bardağı)
süslemek için çubuk tarçın

Bir kapta yoğurt, siyah kuru üzüm, ceviz için, toz tarçın ve yulaf ezmesi karıştırılır.Elmaların içi oyulur ( elmaları en son soyun kararmasınlar). Karışım elmaların içerisine doldurulur. 170 derecede önceden ısıtılmış fırında pişirilir. Fırından çıkınca üzerine çubuk tarçını batırılı. Servis yaparken üzerine bal da dökebilirsiniz.

Herkese Afiyet!!
Kisses & Love,

Aybik :)


Yorumlar

Popüler Yayınlar