İŞTE GELDİM BURDAYIM! :))))

Uzun zamandır aklımda olan ancak sürekli ötelediğim blog açma fikrim bugün hayata geçmiş bulunuyor. HİHOHİHO :)) sırf bu ilk post'ta neler yazacağımı, nelerden bahsedeceğimi, kem küm kem küm neler diyeceğimi bilemediğim için bu fikri öteledim durdum, ta ki bu akşama kadar!

Kısaca ben kimim?
istanbul'da yaşayan bir Ankara'lıyım.
Önce Bilkent'liyim, sonra Koç'luyum
Finans ile uğraşıyorum.
Evliyim, mutluyum, henüz çocuksuzum.
Akademik kariyer yolunda tam gaz ilerlerken bir de özel sektörü deneyeyim bakalım nasılmış derken kendimi para dünyasının içinde bulan zavallı bir beyaz yakalıyım.

Bu yazıyı kim bilir kaç kişi okuyacak bilemiyorum ama (sanırım ilk okuyan kocam olacak :)), haftanın  5 günü para konuşan ben,  biraz da keyif aldığım şu 3 konuyu anlatayım dedim: Moda, mutfak ve dekorasyon.

TA TA TAAAAAM!!  İŞTE GELDİM BURDAYIM!

KISSES & LOVE,
Aybik


Yorumlar

Popüler Yayınlar